3 lipca 2008

Oldmobile.... >> 12 lutego 2008 19:57

Wchodzę dziś na klatkę do siebie do bloku i słyszę rozmowę osobnika lat max 15 z osobnikiem lat max 15:
- Przecież on stary jest, zwariowałeś?
- Stary?
- No przecież, rocznik 1980, ma już 30 lat, do niczego...
(ogólnie chodziło o samochody)

A właśnie że rocznik 1980 nie ma 30 lat i nie jest do niczego :P Znaczy min. o mnie chodzi. Jak to ujął jeden Ogre: Mam nowe oczko w rosole.

Cóż, wedle prezentu jaki dostałem (almanach o goblinach"Gobliny - Odległe Królestwo" od Mr.T):
Gobliny Informacje podstawowe

* Gobliny mogą się różnic budową, ale zazwyczaj mężczyźni mierzą około 50 cm i ważą około 30 kg. (zgadza się jest "około" :P)
* Skóra goblinów jest zazwyczaj zielona, ale w niektórych klanach może mieć kolor niebieski, żółty, brązowy lub czarny. (zgadza sie, zielona)
* Choć wiele goblinów potrafi używać Maaggii, tylko grupka wybrańców osiąga stopień wtajemniczenia Mistrza Maaggii (zgadza sie, to nie ja :P)
* Gobliny żyją przeciętnie około 250 lat, a pełnoletność osiągają w wieku lat 35 . (zgadza się, każdy kto mnie zna nie powie że zachowuje się jak pełnoletni)
* Gobliny żyjące w miastach tworzą zazwyczaj małe rodziny, składające się z dwojga rodziców i dwójki gobliniąt. (zgadza się ;) )

Czyli Almanach potwierdził to co już wiem. Jestem goblinem.
Co prawda Oldmobile Goblin rocznik 80 (ale co to za rocznik....:D).

Brak komentarzy: